Wij vinden dat Remono.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Remono.nl: Ik wil schoenen retourneren naar ik krijg geen retourformulier via de mail
Details
De klacht
BEDRIEGERS !!Na meer dan een maand had ik eindelijk mijn bestelling aangekregen. De jas kwam helemaal niet overeen met de foto op de website. Ik heb ondertussen al 3x een mail verstuurd dat ik graag mijn bestelling wil retourneren, maar ik krijg gewoon geen retourformulier. Op hun website staat het volgende "Ben je niet helemaal tevreden met je bestelde artikelen?
Wat ontzettend jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Als de artikelen voldoen aan een aantal voorwaarden kun je deze altijd naar ons retourneren. Uiteraard betalen wij jou dan het aankoopbedrag terug.". IK HEB MIJN AANKOOPBEDRAG IN IEDER GEVAL NOG NIET TERUG GEHAD !!!
De oplossing
Ik wil de schoenen retourneren en mijn geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.