Klacht Remono.nl: Ik wil schoenen retourneren naar ik krijg geen retourformulier via de mail

Klachtnummer
# 522505
Gebruiker
Pe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

BEDRIEGERS !!
Na meer dan een maand had ik eindelijk mijn bestelling aangekregen. De jas kwam helemaal niet overeen met de foto op de website. Ik heb ondertussen al 3x een mail verstuurd dat ik graag mijn bestelling wil retourneren, maar ik krijg gewoon geen retourformulier. Op hun website staat het volgende "Ben je niet helemaal tevreden met je bestelde artikelen?
Wat ontzettend jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Als de artikelen voldoen aan een aantal voorwaarden kun je deze altijd naar ons retourneren. Uiteraard betalen wij jou dan het aankoopbedrag terug.". IK HEB MIJN AANKOOPBEDRAG IN IEDER GEVAL NOG NIET TERUG GEHAD !!!

De oplossing

Ik wil de schoenen retourneren en mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Remono.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Remono.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen