Klacht Remono.nl: Retourformulier Remono

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 520783
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al een tijd bezig een retourformulier aan te vragen bij Remono.
Dagelijks mail ik ze met dat verzoek, ook nog eens dagelijks via hun site, maar hoor niets.
Ze weten je wel te vinden met reclamemailtjes vanaf het mailadres waar ik naar mail.
Vind het heel slecht en slordig en zal daar nooit meer bestellen.
Een vraag: heeft iemand een retourformulier of een retouradres van dat bedrijf.
Zou iemand mij dat willen doen toekomen?

Stel dat de levering toch nog plaatsvindt na een lange tijd, mag en kun je dat dan weigeren zodat het terug gaat naar het bedrijf?
Alvast dank voor de reactie.

De oplossing

Retourformulier mailen of een adres waar een pakketje (gratis) naar retour toegestuurd kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Remono.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb gevraagd om een retourformulier waarop ook een retouradres op staat en daar reageren ze niet op. Wel steeds die onzin dat ze het druk hebben en dergelijke. Ze negeren mijn vraag.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Remono.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen