Klacht Remono.nl: Slecht bereikbaar en retourneren wordt je onmogelijk gemaakt. Pas op! DROPSHIPPING!

Klachtnummer
# 529703
Gebruiker
DanieC75
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 6/7 weken moeten wachten op de bezorging van een paar laarsjes. Nu ze er eindelijk zijn blijkt het in plastic verpakt pakketje uit China. De kwaliteit is net zo plastic als de verpakking, maar los daarvan de laarzen zijn te klein. Ik wil ze dus terugsturen. Website is onvindbaar ineens. Op mail wordt niet of heel laat gereageerd. Dan weer in Engels dan weer in Nederlands. En als ze dan uiteindelijk reageren vragen ze eerst om een foto te sturen van het probleem (huh?) En nu uiteindelijk krijg ik een mail dat als het echt moet, ik de laarsjes op eigen kosten kan retourneren naar een adres in China! We hebben het hier over laarzen van 44,95 euro. Wat is dit voor service???

De oplossing

Kostenloos of tegen binnenlandse verzendkosten het artikel terugnemen, uiteraard ga ik er niet voor betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Remono.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Remono.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen