Klacht Renalpro: geen betaling van huur

Klachtnummer
# 181994
Gebruiker
richard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb verleden jaar mijn appartement voor 6 maanden verhuurd via Marco Bijersbergen sinds ik nu in America woon. Hij was toen een partner bij 123wonen. Bijna elke maand was de betaling van de huur te laat en moest ik hem bellen. De laatste maanden Januari en Februari heb ik nog steeds niet van hem gehad en het is nu eind augustus. Marco is bij my langs geweest toen ik in Nederland was en legde uit dat er moeilijkheden waren met 123wonen en dat hij was overgestapt naar de beheermakelaar. Op goed vertrouwen heb ik hem een nieuwe huurder laten zoeken die nu voor 11 maanden op mijn appartement is. Na een gesprek met de nieuwe huurder hoorde ik dat hij hem 6 maanden vooruit heeft laten betalen, wat niet in het contract wordt vermeld. Sinds de laatste keer dat ik met hem contact heb gehad is hij ook niet meer bij de beheermakelaar en is nu bij rentalpro.nl.
Het gaat steeds meer op een oplichters praktijk lijken.
Richard Rijkhoff

De oplossing

Ik wil graag dat hij de huur die hij mij schuldig is betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Renalpro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties