Klacht Renaud: Kosten reparatie na garantietermijn

Klachtnummer
# 56649
Gebruiker
H.A. Blaauw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn wasdroger van Zanussi heeft het na 3 1/2 jaar begeven. Constatering monteur dat elektronica stuk is en wel erg snel voor jong apparaat. Reparatiekosten zullen ± € 250,00 bedragen. (meer dan helft kosten bij aanschaf). Renaud niet bereid tot enige coulance. Kosten 1e onderzoek € 70,00.
Zanussi wil eerst onderzoeken voor € 75,00. Ik vind dit een belabberde slechte service en kosten niet in verhouding tot aanschafkosten. Totale kosten worden straks hoger dan aanschafkosten

De oplossing

Ik denk dat er geen oplossing komt gezien de pertinente weigering van Renaud. Alle kosten t.a.v. reparatie staan niet in verhouding tot aanschafkosten. Renaud gewoon slecht bedrijf en Zanussi slecht merk. Recht halen duurt hier veel te lang.
Dus nooit meer Zanussi en zeker geen aankopen meer bij Renaud.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Renaud hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Renaud?