Klacht Renault: Auto gekocht en ze komen niet na wat ze zouden doen en word niet prettig behandeld

Enrico

Ik heb 14 Augustus mijn Renault Megane gekregen en na een stukje gereden te hebben klopten mijn auto niet,Ik heb dhr Dennis van Pragt gebeld en die zei ga eerst op vakantie en dan maken wij het in orde.Dat in orde maken hebben ze twee keer geprobeerd en nog steeds klopt het niet,en ik vind het ook raar dat mijn auto is goed gekeurd nterwijl mijn ruitenwisser pomp niet doet en nog steeds niet doet en die al 2 keer hebben gemaakt zeggen ze.Ook op de manier hoe er word gepraat tegen me vind ik niet kloppen.Ik heb ook gezegd dat ik geen vertrouwen in hun hebben en dat ze maar mijn geld terug geven,maar dat doen ze ook niet.
Er zijn een aantal dingen wat niet klopt met mijn auto en in begin wouden ze nog mee werken en dat werd heel gauw anders.Wat kan ik nu ermee
Met vriendelijke groet
Enrico Hermanie

Geld terug

Wij vinden dat Renault hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Renault?