Klacht Renault: Hoge prijs nieuwe sleutel laten bijmaken

PeterdeRoode

Beide sleutel kaarten van Renault Scenic werken niet meer, om deze uit te lezen en te produceren door Renault kost 200 eur. Aleeen Renault produceerd nieuwe sleutels. Deze prijs vinden we veel te hoog, er word tevens maar 1 jaar garantie op een nieuwe sleutel gegeven.

Renault maakt kenbaar geen reductie in prijs te kunnen aanbieden, alleen een korting op een toekomstige onderhoudsbeurt bij een dealer.

Tevens geeft Renault aan dat omdat de auto niet door ons aangeschaft is bij een dealer (nieuw of ocassion) en niet in onderhoud is bij een Renault dealer wij niet als loyale klant gezien worden en Renault geen verantwoordelijkheid voelt voor onze onvrede.

Acceptabele aanschafprijs nieuwe sleutel.
Betere service voor Renault eigenaren die een Renault ocassion bezitten en niet gebruik maken van een Renault dealer voor onderhoud.

Wij vinden dat Renault hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Renault?