Klacht Renault: Navigatie Renault Espace

Klachtnummer
# 154673
Gebruiker
H. van Son
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil van mijn Renault Espace (2007) een nieuwe navigatie DVD bestellen. Via de website was de laatste update 2012 . Na contact te hebben opgenomen met Renault Nederland, kreeg ik te horen dat de navigatie updates niet meer leverbaar waren en ik als alternatief een TomTom kon aanschaffen. Ik heb o.a. een dure Initiale versie aangeschaft vanwege het ingebouwde navigatiesysteem. Het is toch niet acceptabel dat Renault na 5 jaar al stopt met het verkopen van deze DVD's.

De oplossing

Een recente geupdate DVD of een andere oplossing, waardoor ik via mijn ingebouwde scherm de navigatie weer kan volgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Renault hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Renault?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen