Klacht Renault: nieuwe auto met mankement dat niet word opgelost in garantieperiode!!

Klachtnummer
# 362216
Gebruiker
groeneKikker**
Datum
0 reacties

Details

De klacht

inhouden /schokken van de motor tussen toerental:2500 naar 4000 toeren!
nieuwe Captur gekocht in October 2017. Vanaf het begin deze klacht ,van alles aan gedaan in de garage en het is niet verholpen! zelf contact gezocht met met Renault Nederland en na een aantal weken toch een zeer teleurstellend gesprek waar niets uit komt, geen oplossing gevonden! Nu word er gezegd dat het een eigenschap is van deze auto????????!!!!!!!!!!!!!!wat een blunder, je gaat toch geen nieuwe auto verkopen terwijl je weet dat er een mankement kan zijn?? wij zijn ten einde raad?? wat betekent garantie in deze? hoe kunnen we deze auto ooit goed verkopen? wij willen een Captur die niets mankeert!! help!!

De oplossing

aandacht van Kassa of Radar omdat het bedrijf niets meer voor ons doet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Renault hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Renault?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen