Klacht Renault: R-Link systeem werkt na anderhalf jaar nog niet!

KDam

Ik heb ca. anderhalf jaar geleden een Renault Clio gekocht inclusief het door Renault aangeprezen R-Link systeem.
Maar na levering van de auto bleek dit systeem barstensvol met fouten. Vastlopers, onjuistheden, apps die niet werken, Niets dan ellende.

De garage kende de problemen en gaf aan dat het product nog in kinderschoenen stond. Desondanks was het mij aangepraat, tegen een meerprijs van 700 euro!

Inmiddels vele updates , frustratie en anderhalf jaar later is er weinig verbeterd. Het systeem zit nog steeds vol met fouten met als dieptepunt onlangs een crash waarop ik enkel het systeem terug kon zetten naar de fabrieksinstellingen. Alle apps kwijt! Opnieuw ophalen dus: maar helaas! Ook dat werkt niet omdat de website (MyRenault) naast traag ook VOL met fouten zit. De apps zijn niet opnieuw te installeren. Inmiddels al bijna 2 maanden in contact met de helpdesk. Maar geen oplossing en IK moet telkens moeite doen om uberhaupt antwoord te krijgen.... RENAULT, LOS DIT OP!?

Ik verwacht nu eindelijk een werkend systeem, een werkende MyRenault website en een antwoord wanneer ik vragen stel.
Zo niet, dan wil ik de betaalde 695 euro voor het R-Link systeem simpelweg terug!

Wij vinden dat Renault hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Renault?