Klacht Renault: Renault scheur- leer

Klachtnummer
# 167303
Gebruiker
Robil rosso
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De stoelbekleding van de bestuurdersstoel Megane 1.5dci 2012 scheurt. De auto is net 4 jr oud en wordt zeer goed onderhouden en met zorg gebruikt.. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een auto na 75.000 km de zitting al scheurt. De bekleding gaat minder lang mee dan een set autobanden!! Koot en Bie hadden het over scheurgras, wij hebben scheurleer. Op Renaultforum wordt dit ook door andere berijders bevestigd. Door Klantenservice is mij een coulance aangeboden van €200 voor een onderhoudsbeurt, de check kan niet gebruikt worden voor deze reparatie. Ik ben hobbyist en sleutel zelf aan de auto. De betreffende kwaliteitsfout heeft geen relatie met preventief onderhoud. Nu wordt ik gechanteerd omdat ik geen Renaultklant ben. Hoezo? Ik ben teleurgesteld. Renault moet erkennen dat de kwaliteit van de bekleding niet optimaal is.
Zowel de dealer Ahrend als de klantservice draaien /spreken hetzelfde bandje af. u bent geen Renault klant dus doen we niets voor u. SCHANDE !!!!!



De oplossing

De coulancebedrag inzetten voor de reparatie van de stoel, niet afgescheept worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Renault hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Renault?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen