Opgelost door Rendement Uitgeverij: nooit een factuur of een direct jaarbedrag ontvangen wel enorme incassokosten

Petra

via agressieve verkoop in een moeilijke periode ja gezegd op een proefabonnement, deze is stilzwijgend verlengd. Vorig jaar kwam ik daar achter toen ik een hele hoge incasso ontving, deze heb ik betaald, maar men wilde mijn contract niet stoppen. Nu weer een incasso voor 1000 euro hoor ik net van een zeer agressieve incassoman, ik kende de rekening niet. Alleen een incasso van 500 euro waar ik al niet van kon geloven dat ik dat moest betalen voor de paar vellen per maand die ik ontvang. Men heeft mij nooit een factuur gestuurd, althans niet per post op een mailadres dat nu in gebruik is. Vorig jaar heb ik dat al aangegeven dat ik niks ontving. Ik ben nu gehouden aan een abonnement, en betaal enorme bedragen voor iets wat ik nooit heb gewild. Men heeft kennelijk wel mijn gegevens want een incassobureau kan mij wel bellen.

Nu echt per direct stoppen met dit abonnement, en normale kosten in rekening brengen als ik echt juridisch gehouden zou zijn aan dit abonnement. En de klant zelf een factuur sturen, en herinneringen nagaan of het wel aankomt ipv weer een incassobureau er op af sturen. Ik heb nooit zaken met hun willen doen, betaal nu straks ruim 1500 euro voor een mapje met 100 blaadjes erin dit kan toch niet kloppen.

Rendement Uitgeverij
    Goedemiddag,

Wat fijn dat wij elkaar vandaag hebben gesproken en samen tot een oplossing zijn gekomen.

Ik wens u nog een fijne dag toe!

Rendement uitgeverij

Petra
De levering wordt stop gezet en de facturen ook.

Ook een klacht indienen over Rendement Uitgeverij?