Klacht Rendo Beheer: Rendo houdt geen woord met betrekking tot betaling van kosten welke door rendo zelf zijn ontstaan.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 330881
Gebruiker
Klachtenrendo1.nl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een storing bij rendo hebben we contact met hen opgenomen omdat onze ketel niet werkte. Vervolgens moesten we op advies van rendo een monteur bij de ketel laten komen waardoor een rekening ontstond van 175 euro. De monteur constateerde na 1 uur dat er toch geen gas was dus is rendo opnieuw gebeld. Deze gaven aan dat het hun fout was en dat de rekening naar rendo gestuurd kon worden en dat deze door hen betaald zou worden.
Nu de rekening is verstuurd weigeren ze deze opeens toch te betalen en beroepen ze zich op de kleine lettertjes.

De oplossing

De kosten betalen volgens afspraak. Bij mijn weten is een mondelinge afspraak gewoon rechtsgeldig.

2 reacties

  1. Auteur
    Rendo Beheer
    Datum
    Wij hebben uw klacht ook rechtstreeks ontvangen en in behandeling genomen. Voor 21 november 2018 ontvangt u onze reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Klant & Markt
  2. Auteur
    Klachtenrendo1.nl
    Datum
    De klacht geld nog steeds, rendo heeft nog geen terugkoppeling gegeven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klachtenrendo1.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing Zouden voor de 21-11 bericht krijgen dus het kan nog in 2 dagen......
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad