Klacht Rendo Beheer: Rendo houdt geen woord met betrekking tot betaling van kosten welke door rendo zelf zijn ontstaan.
Details
De klacht
Na een storing bij rendo hebben we contact met hen opgenomen omdat onze ketel niet werkte. Vervolgens moesten we op advies van rendo een monteur bij de ketel laten komen waardoor een rekening ontstond van 175 euro. De monteur constateerde na 1 uur dat er toch geen gas was dus is rendo opnieuw gebeld. Deze gaven aan dat het hun fout was en dat de rekening naar rendo gestuurd kon worden en dat deze door hen betaald zou worden.Nu de rekening is verstuurd weigeren ze deze opeens toch te betalen en beroepen ze zich op de kleine lettertjes.
De oplossing
De kosten betalen volgens afspraak. Bij mijn weten is een mondelinge afspraak gewoon rechtsgeldig.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.