Klacht Renewi: Onterechte factuur

Klachtnummer
# 305600
Gebruiker
Mathilda511
Datum
0 reacties

Details

De klacht


3 keer per mail contract beëindigd Heb toen na een tijdje gebeld hoe het hiermee zat omdat ik nog steeds niets heb gehoord
Mij is dan een excuses aangeboden en heb toen eindelijk een afspraak per mail wanneer de containers opgehaald zouden worden deze moest ik leeg aanbieden anders zouden er extra ledigingskosten plaats vinden ook werden de containers gratis opgehaald worden
Ik heb precies dat gedaan wat er in de mail stond Zou ook geen facturen meer ontvangen uiteindelijk krijg ik weer een factuur Hun zijn in gebreken gekomen omdat ze geen gehoor hebben gegeven aan mijn beëindiging
Ik heb hier veel tijd in gestoken en ook veel mails gestuurd maar word geen gehoor gegeven om de factuur geheel te crediteren
Ik ben met deze firma helemaal klaar
Bij deze zal ik ook iedereen willen laten waarschuwen voor dit bedrijf

De oplossing

Mijn factuur geheel crediteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Renewi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Renewi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen