Opgelost door Renoco: Renoco maakt een fout in de offerte en wil mij er voor laten opdraaien.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 613987
Gebruiker
Freddel60
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Renoco heeft een garagepoort bij mij geplaatst maar niet afgewerkt en nu willen ze dat ik €150,- betaal om de poort te komen afwerken. In het voorafgaande gesprek bij mij thuis heeft de verkoper me verzekerd dat als ik akkoord ging met de offerte, alles netjes zou worden afgewerkt. Ook een switch die nodig is om de poort via wifi te bedienen zat niet bij de levering. Deze was volgens de directeur wereldwijd niet leverbaar terwijl hij gewoon via internet op diverse sites te bestellen is.

Gewenste oplossing

Netjes zoals het hoort toegeven dat de verkoper een foutje heeft gemaakt en vervolgens de service verlenen en de poort netjes komen afwerken zonder bijkomende kosten.
Geboden oplossing
Marco Peters, de eigenaar van Renoco, heeft telefonisch en via mail toegezegd dat hij persoonlijk op maandag 19 september de garagepoort kosteloos komt afwerken. Gelukkig toch tot een goede oplossing kunnen komen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Renoco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Renoco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen