Klacht Rens Electronic: Geen retour

Klachtnummer
# 191415
Gebruiker
Zakrzewska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 artikelen gekocht verlengsnoer en HDMIVideo Processing, +audio, helaas naar connectie voor Tv ik heb geen geluid gekregen. Ik wil terug deze artikelen retourneren, maar kan niet, op factuur staat geen retour en. Ik heb deze informatie niet gehoord vaneer ik heb betaald. Ik wil terug mijn geld 46,50 euro, Alstublieft help.
Ik heb alles in originele doosje en ook factuur
M. MARKIEWICZ

De oplossing

mijn geld terug, en excuses ook cost voor benzine, ik woon in Hoofddorp en ik terug naar thuis vandag met 2 producten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rens Electronic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rens Electronic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen