Klacht Rentalcars.com: auto betaald maar niet gehuurd en daarom wil ik mijn geld terug

Santos89

Wij hebben van 14-07-2018 t/m 26-07-2018 een auto gehuurd op Faro Portugal airport. Helaas bij aankomst niet de juiste auto aanwezig wat wij gereserveerd hadden en alleen een duurdere, deze hebben wij geweigerd en hebben ergens anders gehuurd vanwege de service wat verschrikkelijk was. Gelijk contact opgenomen met Rentalcars op 14-07-2018 om te vragen naar de restitutie, zij zouden contact opnemen met Interrent en vervolgens het geld terugstorten binnen 7 werkdagen. Nu zijn wij al 3 weken verder en heb ik nog steeds niks terug gekregen, inmiddels meerdere keren telefonisch contact met Rentalcars opgenomen en iedere keer horen wij dat zij in afwachting zijn van een reactie van Interrent. Op de vertrekdatum, 26-07-2018 nogmaals langs de balie gelopen op de airport, toen werd er mij verteld door de medw van Interrent dat zij helemaal niets van Rentalcars hebben vernomen, weer gebeld en de telefoon aan de medw gegeven zodat zij met Rentalcars kon spreken, weer niet geregeld en nu zou het opeens via het hoofdkantoor gaan. Ik wil graag dat het geregeld wordt maar heb niet het idee dat Rentalcars over gaat tot betalen van de restitutie.

Ik wil graag mijn geld terug omdat ik geen auto heb gekregen.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!