Klacht Rentalcars.com: Betalen, geen auto, geen geld terug en gezin met 6 mnd baby laten stikken in het buitenland.

Jes

Om gelijk met deur in huis te vallen RENTALCARS is de meest slechte, onvriendelijke en meest oneerlijke bedrijf waar ik ooit te maken mee heb gehad. Nooit auto huren bij hun want je bent je geld  kwijt. Nadat ik een auto had gehuurd en de betaling had gedaan kwam ik erachter dat de datum waarop ik de auto nodig had niet goed was. Ik annuleerde vervolgens de boeking maar vrijwel direct en kreeg geen mijn geld niet meer terug want het is niet binnen 48 uur gebeurd. Na vele mail wisselingen en torenhoge telefoonkosten gemaakt te hebben in het buitenland, gaf ik aan ok dan wil ik alsnog die auto krijgen ivm ik toch geen geld terugkrijg. Geen antwoord gekregen, gebeld kreeg geen reactie. Na verstrijken van de de geboekte datum kreeg ik weer standaard berichtje terug. Weer gecontacteerd en weer geen reactie. Dit zijn gewoon dieven anders kan ik het niet omschrijven. Wel betalen maar geen auto krijgen. Niemand te bereiken. Standaard automatische berichten en totaal zero service. Mensen absoluut geen auto huren bij RENTALCARS want zij hebben mij en mijn gezin met een baby van 6 maanden gewoon laten stikken in het buitenland zonder enige pardon en zonder enig schuldgevoel of enig hulp. SCHANDALIG!!!

Geld terug krijgen want auto is niet meer nodig ben al terug met mijn gezin en baby.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rentalcars.com?