Klacht Rentalcars.com: De huurauto voldeed niet aan de eisen die gesteld worden aan de auto voor in Duitsland en Oostenrijk

rentalcars

Voorafgaand aan het huren van een auto voor een vakantie vanaf Nederland naar Oostenrijk via rentalcars heb ik ze de vragen gesteld of de auto's zijn voorzien van winterbanden/sneeuwkettingen etc. Als reactie heb ik ontvangen dat hun auto zijn voorzien van winterbanden en sneeuwkettingen aangezien dit verplicht is bij wet. In mijn mail heb ik duidelijk aangegeven dat we vanaf Nederland willen rijden richting Oostenrijk.

Bij het reserveren van de huurauto moet je nogmaals het gewenste ophaaladres en plaats van bestemming aangeven. Bij het ophalen van de huurauto bleek de auto niet te zijn voorzien van winterbanden en sneeuwkettingen. De plaats van bestemming is niet doorgegeven aangezien Rentalcars aangaf dat hun auto's zijn voorzien van winterbanden/sneeuwkettingen.
Direct hebben wij telefonisch contact opgenomen met Rentalcars. Zij konden alleen de reservering annuleren en het geld terugstorten. Dit is na 7 werkdagen niet gebeurd. Tijdens dit telefoon gesprek gaven ze mij en het verhuurbedrijf de schuld. De status van de auto staat in mijn account nog steeds op bevestigd. Wij hebben uiteindelijk nog een verhuurbedrijf gevonden die ons heeft kunnen helpen. Hiervoor en door hebben wij extra kosten moeten maken.
Na terugkomst van onze vakantie is rentalcars niet te bereiken per mail. Ik wil namelijk alles vast hebben staan. Blijkbaar zijn ze ook telefonisch niet betrouwbaar.

Ik wil mijn geld terug hebben en dat ze hun excuses aanbieden in plaats van iedereen verwijten.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rentalcars.com?