Klacht Rentalcars.com: Geen auto gehuurd, tóch is er 250 euro afgeschreven!

RachelR

Via rentalcars.com een auto gehuurd bij Goldcar op Malaga airport. Toen ik de ging ophalen op 20 aug bleek dat ik opeens 250 euro zou moeten betalen voor een verzekering. Dit was een verrassing voor mij en daar ging ik natuurlijk niet akkoord mee. Daarom direct de auto geannuleerd. Zonder toestemming heeft de dame van Goldcar toch die 250 euro van mijn rekening gehaald, ondanks dat ik geen auto gehuurd heb en met de bus ben vertrokken!! Ik heb niks ondertekend en geen toestemming gegeven om dit bedrag af te schrijven! En ik had geen auto, dus hoef er ook geen verzekering voor te betalen, dat lijkt me duidelijk.

De volgende dag direct rentalcars gebeld om te klagen over de verrassing van 250 euro toen ik de auto kwam ophalen, maar ook om te melden dat ze 250 euro van mij genomen hebben! Rentalcars heeft van Goldcar begrepen dat ik inderdaad de auto geannuleerd had en binnen 7 dagen zou ik dit geld terug op mijn rekening krijgen en anders zou rentalcars er persoonlijk achteraan gaan om dit geld terug te krijgen voor mij. Nu zijn we bijna 6 weken verder, en vele mailtjes en telefoontjes van mij naar rentalcars, maar er gebeurt niks. Ik wacht nog steeds op dit geld...!!!!!

Ik wens die 250 euro terug plus een schadevergoeding. Tenslotte heb ik afgelopen maand niet al mijn vaste lasten kunnen voldoen door het missen van die 250 euro.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!