Klacht Rentalcars.com: Goedkopere auto dan gereserveerd, korter dan gereserveerd en dubbele verzekering betaald.

Neraida

Bij aankomst bij het verhuurbedrijf in Alexandropolis, Griekenland werd ons verteld dat onze reservering was geannuleerd. Ze hadden wel een auto voor ons, maar dat was niet een automaat en die auto moest 's ochtends om 10 uur ipv 's avonds om 10 uur ingeleverd worden.Bovendien moesten we opnieuw verzekering betalen. We zijn al sinds medio augustus aan het mailen met Rental cars, met verschillende medewerkers. Zij kunnen geen contact krijgen met de verhuurder in Griekenland en daarom krijgen wij, ondanks overlegging van alle bewijsstukken geen geld terug. Wij willen het geld van de verzekering en compensatie omdat we een goedkopere (geen automaat) auto voor een kortere duur hebben gehad, in totaal € 210,56 terug ontvangen. Hoewel in een van de mails van rental cars staat dat we het geld van de verzekering terug zullen krijgen, komen ze daar nu weer op terug.

Rental cars moet mijn schade vergoeden.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rentalcars.com?