Klacht Rentalcars.com: Goldcar heeft ons op een slinkse manier een dure autoverzekering aangesmeerd

G. Scalzo

Beste mensen,

Wij hebben via Rentalcars een auto gehuurd, van 5 juni tot 19 juni 2019 Interrent. Wij kregen een auto van Goldcar, waarvan de man achter de balie ons direct op een slinkse manier een dure autoverzekering heeft aangesmeerd. Dit alleen omdat ik de pincode van de creditkaart was vergeten. Hij kon zogenaamd niet die 800 euro reserveren voor eventuele schade. Maar hij kon wel een dure verzekering van 229 euro reserveren en 125 euro voor benzine. Wij overwegen als de 229 euro worden afgetrokken van onze rekening hier werk van de te maken o.a. via de consumentenbond. Zou Rentalcars kunnen zorgen om de ons onterechte aangesmeerde verzekering terug te kunnen krijgen voordat wij andere stappen ondernemen?

Vriendelijke groet,

Corrie Scalzo-Zaat

Wij hebben contact gehad met Rentalcars, zij zouden er werk van maken, maar wij hebben niets meer van ze gehoord.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rentalcars.com?