Klacht Rentalcars.com: Onduidelijke factuur kosten achteraf nog betalen.

Bytecrusher

Mijn klacht is de onduidelijke factuur en bijlage die je per mail krijgt na betaling.
Onze familie is tijdens de herfstvakantie naar Duitsland geweest. Om daar te komen hebben wij het vliegtuig genomen. Op de luchthaven in Duitsland hadden we een huurauto gereserveerd via rentalcars.com. Wat bij het boeken gelijk opviel was dat de kosten een stuk hoger waren dan buiten de schoolvakantie. Waar dat is marktwerking tot zover geen probleem. Tijdens het boeken hadden wij een huur auto en heb ik per creditcard het bedrag voldaan. Echter na terugkomst van vakantie viel het mij op dat er nog een behoorlijk bedrag was belast op de CC. Navraag bij rentalcars.com bleek dat er nog extra kosten bij kwamen voor de extra bestuurder en de twee auto stoeltje die we hadden geboekt. De auto stoeltjes kosten ruim €60 euro per stuk voor de periode . Kortom een onaangename verrassing na terugkomst. Rentalcars heeft netjes uitleg gegeven over de extra kosten. Waarin de extra kosten vermeld stonden die achteraf nog moesten worden voldaan. Mijn probleem in dit verhaal is dat ikzelf sterk de indruk kreeg dat de kosten die ik heb voldaan de totaalkosten waren en dus geen extra kosten erbij kwamen achteraf. Dit kan naar mijn inzicht veel duidelijker worden aangegeven bij het boeken en het betalen van de rekening vooraf. En niet zoals nu onderaan de voorwaarde zetten dat er nog kosten bijkomen. Zodat je vooraf een inschatting kunt maken of je hiermee akkoord wilt gaan.

Dat ze factuur die je moet betalen duidelijker maken zodat alle kosten gelijk worden voldaan en niet achteraf. Dus all-in-onze factuur. Ik zeg dat dit mogelijk moet zijn. Aangezien ze mensen naar de maan kunnen sturen zal dit ook niet onmogelijk moeten zijn in mijn ogen.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!