Klacht Rentalcars.com: Oneerlijke praktijken

G.W. Wevers

Via Rentalcars een auto gehuurd op Mallorca bij Goldcar. Bij het afsluiten hebben we alle extra verzekeringen meegenomen om niet achteraf met kosten en problemen te komen. Bij het ophalen van de auto moet je tekenen voor ontvangst van de auto. Daarna krijg je een factuur in de hand geduwd met allerlei bedragen in het Spaans die je niet kan duiden. Als je in het Engels vraagt om uitleg krijg je een stortvloed Spaans over je heen met als thema "no problem" Achteraf wordt er € 97,06 van je creditcard afgeschreven voor extra extra verzekering en brandstoftoeslagen. Bij het afsluiten van de huur wordt daar niet over gerept. De houding van Rentalcars: Je hebt er ter plaatste voor getekend, eigen schuld dikke bult. Wij doen niets voor je. Referentie: 537642298

Het bedrag van € 97,06 terug storten op mijn rekening graag met excuses en stoppen met dit soort praktijken.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rentalcars.com?