Klacht Rentalcars.com: Onnodig betaalde verzekeringspremie.

september 2019

Re: [EXTERNAL] - RE: 9881915298
Henk Timmer
Vr 6-12-2019 16:23
Beste Stefan,

Hierbij nogmaals onze reactie, inmiddels hebben wij onze advocaat geraadpleegd en zijn van mening dat Rentalcars verantwoordelijk is voor de door hen gekozen autoverhuurder zijn misdraging. Rentalcars heeft de huursom voor de huurauto geincasseerd en gekozen en is daarmee verantwoordelijk hoe men daar verder met de client omgaat.
Het contract is inderdaad getekend omdat ik duidelijk van mening was dat dit nog eens de bevestiging van de huurauto was. Mijn vrouw en ik hebben duidelijk gezegd dat wij geen verzekeringen wilde en/of nodig hadden, men heeft het onderhavige contract voorgelegd en ik spreek en lees geen woord van de Engelse taal en had het vertrouwen in Rentalcars dat dit de voornoemde herbevestiging was.
Het is duidelijk een vorm van misleiding en oplichting om ons als oudere mensen zo te grazen te nemen.
Wie gaat er nu een auto huren voor € 916,56 en daarbij een verzekering aan van
€ 967,08
Onze zoon heeft een week later ook via Rentalcars en Sixt in Lissabon Airport een auto gehuurd zonder dit probleem, hij is ook geroutineerde reiziger Engels sprekende persoon, daarbij hebben ze dit kunstje niet geflikt.

Ik vertrouw er op dat u uw verantwoordelijkheid neemt en zien terugbetaling van het voornoemde door misleiding ontfutselde bedrag retour op onze rekening.

Met vriendelijke groet.

H.W.G. Timmer
Schoutenstraat 35-28
3771 CG Barneveld

Van: Stefan Van Meetelen
Verzonden: vrijdag 8 november 2019 16:19
Aan: 'htimmer@live.nl'
Onderwerp: FW: [EXTERNAL] - RE: 9881915298

Terugbetaling van de onnodig geincasseerde betaling van ons voor een nutteloze verzekering.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rentalcars.com?