Klacht Rentalcars.com: Rentalcars.com komt belofte tot financiële compensatie bij niet geleverde auto door Budget niet na.

m273dc

Ik had een auto gereserveerd op de luchthaven van Tbilisi, Georgië bij Budget via Rentalcars.com. Op de afgesproken tijd was niemand aanwezig. Alle andere balies van verhuurbedrijven waren bezet. Gebeld met het stadskantoor. Niemand aanwezig. Gebeld met Rentalcars.com in Engeland om te klagen. Die belden terug dat er inderdaad niemand was. Het was het snelste om zelf direct naar een andere balie te gaan om een andere auto te huren. Ik protesteerde omdat ik bij Rentalcars.com geboekt had. Maar men verzekerde mij dat ik het verschil in kosten bij hen kon claimen en dat een nieuwe auto huren via Rentalcars.com veel langer zou duren, omdat zij op een bevestiging moeten wachten. Nu ik de 90 euro verschil terug wil claimen geeft Rentalcars.com niet thuis.

Sterker nog, mijn claim procedure is door Rentalcars.com gestaakt, omdat ik het bedrag voor de niet geleverde Budget huurauto, die Rentalcars.com wel via mijn credit card in rekening had gebracht (!), heb teruggevorderd bij mij credit card maatschappij.

Stuitend!

Mij compenseren voor het verschil tussen de autohuuurkosten van Budget en de duurdere Hertz.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rentalcars.com?