Klacht Rentalcars.com: Zeer hoge huurprijs voor auto in Ierland

Anoniem

Via deze internet verhuurder heb ik voor mijn vakantie van 2 weken een auto gehuurd voor € 456,87. Dit vond ik een hele normale prijs gezien de ervaringen die ik de afgelopen jaren heb op gedaan. Deze kosten heb ik vooraf moeten voldoen. Op het vliegveld van Cork (Ierland) aangekomen bleek dat ik naast de kosten voor een volle tank diesel, ook nog een bedrag van € 293,22 moest betalen voor een navigatiesysteem en nog meer verzekerpenningen. Twee weken autohuur komt zo op €750,09.

Op mijn melding van deze door mij als exorbitant hoog ervaren kosten word ik enkel en alleen verwezen naar de algemene voorwaarden en krijg ik de toezegging dat deze nog zullen worden aangescherpt. Even afgerond voor de navigatie moest ik ongeveer
€ 100,00 betalen (daar koop je bijna een nieuwe voor) en deze zaten zoals ze gepresenteerd worden op de website van Rentalcars.com al in de huursom. Aan verzekeringen heb ik naast de WA (zit in huurprijs) nog zo'n € 290,00.

Ik heb dit enige weken geleden gemeld bij Rentalcars.com en kreeg vandaag de teleurstellende door verwijzing naar de Algemene Voorwaarden en de uitgesproken hoop dat ik desondanks in de toekomst nog een keer gebruik zal maken van hun diensten.

U zult begrijpen dat dit pas kan gebeuren als u mijn klacht serieus gaat nemen.

In afwachting van uw antwoord, met een vriendelijke groet,

Jeroen Adolfs
Purmerend

Ik zou willen dat Rentalcars.com inziet dat een huur van € 750,00 voor twee weken veel te hoog is voor een gewone middenklas auto. En dat we het een worden over een compensatie van de overschrijding met zo'n € 250,00 t.o.v. de "normaal" prijs.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rentalcars.com?