Klacht Rentalcars.com: Zeer slechte service in bijzondere en moeilijke omstandigheden, geen toegevoegde waarde als outlet.

J.G. Blaas

Auto voor 6 weken gehuurd in San Francisco via Supersavertravel. Wegens een levensbedreigende spoedopname van mijn kleinkind van 1 jaar in San Francisco, verblijf ik nu al 3 weken in een "Family house" bij het ziekenhuis en gebruik de auto niet. Ook de resterende 3 weken zal ik de auto niet gebruiken. Supersavertravel reageerde niet om mijn mailtjes. Op een gegeven moment bleek Rental Cars hier achter te zitten. Zij gaven aan dat het verhuurbedrijf Hertz geen geld terug zou geven als ik de auto vroeger in zou leveren. Ook Rental Cars zelf kon niets betekenen. Ik ben naar Hertz in San Francisco gegaan en die gaven aan dat zij wel zouden meewerken als ik de auto daar direct had gehuurd, maar omdat er al lang van tevoren een PréPay betaling was gedaan via Rental Cars, konden ze nu niets doen! Het is fraai allemaal. Mij is in ieder geval duidelijk dat een outlet zoals Rental Cars geen enkele toegevoegde waarde heeft, integendeel, het maakt het alleen maar ingewikkeld en ze kunnen nu naar elkaar verwijzen bij lastige gevallen voor ze, zoals mijn geval. Mijn advies: huur direct bij de autoverhuurbedrijven en niet bij extra verkoopkanalen zoals Rental Cars.

Auto vervroegd kunnen inleveren met een redelijk terugbetaling in gevallen zoals de mijne. Enige coulance zou de bedrijven sieren in gevallen waarbij de klant toch al in een hel verkeert.

Wij vinden dat Rentalcars.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!