Klacht Rentfinder: Na betaling geen informatie

Savan

Onbetrouwbaar. Ik heb 24,95 overgemaakt voor inschrijving en daarna hoor je niets meer. Slechte ervaring en nergens informatie op internet te vinden

Het geldbedrag van 24,95 terug betalen

Rentfinder
    Geachte heer/mevrouw

Wij hebben zojuist uw review gelezen en weten echter niet waar u deze klacht op baseert.
    U heeft zich echter enkele uren geleden ingeschreven en u geeft aan dat u daarna niets meer hoort.

Even kort hoe het werkt:
    Na de inschrijving ontvangt u een inschrijfbevestiging. Deze e-mail kan ook in de spamfolder terecht komen (bekijk deze daarom altijd even).
    In de bevestigingsmail staat een inschrijfnummer waarmee u kunt reageren op het aanbod.
    In de bevestigingsmail van uw bezichtigingsaanvraag zal echter ook naar voren komen dat u rond de bezichtigings datum pas antwoord kunt verwachten op uw verzoek. Dit zal echter niet binnen het uur zijn na het indienen van een aanvraag.
    Wij begrijpen daarom echter niet waarom u aangeeft dat u echter niets meer hoort van ons.

Wij hebben echter de inschrijfkosten geretourneerd omdat wij echter inzien dat de website niet aansluit op uw wensen.

Hartelijke groet,
    Rentfinder

Ook een klacht indienen over Rentfinder?