Klacht Reparatie Service Arnhem: Bijna 5 maanden geleden betaald voor een Siemens combimagnetron maar nog steeds geen magnetron

Klachtnummer
# 313718
Gebruiker
Gebruiker1532088449
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In februari 2018 is er door Reparatie service Arnhem een printplaat in mijn combimagnetron geplaatst maar dit bleek niet afdoende voor de mankementen in de magnetron. In maart heb ik betaald voor een nieuwe Siemens combimagnetron die door Reparatie Service Arnhem zou worden geleverd en geplaatst. Een aantal keren tevergeefs geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Op mailtjes werd af en toe gereageerd maar tot dusver heb ik de magnetron niet.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reparatie Service Arnhem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reparatie Service Arnhem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen