Klacht Rephone: Levering voldoet niet aan overeenkomst

Teleurgestelde koper

Afgelopen week een iPhone 7 128G besteld. Kwaliteit van deze refurbished telefoon zou A moeten zijn, ik heb hiervoor voldoende extra betaald. Zo goed als nieuw moet de staat zijn. Een licht gebruiksspoor op de achterkant zou ik hierbij nog accepteren. Na ontvangst bleek echter dat er een hele diepe dikke kras midden op het scherm zit. Heel vervelend natuurlijk en zeker niet de kwaliteit waar ik op gerekend had. Contact gezocht via whatsapp, geen reactie. Contact gezocht via klantenservice, volgens de ontvangen e-mails te bereiken tot 18:00. Helaas om 17:00 gesloten. Ik belde net na 17:00. Ontzettend teleurstellend dit! Ik heb de telefoon nodig voor werk en ben dus snel op zoek naar een passende oplossing

Ik wil dat het bedrijf een telefoon levert die wel voldoet aan de omschrijving, (dwz een scherm zonder krassen) ofwel gratis een nieuw scherm plaatst, of de kosten voor een nieuw scherm vergoed!

Wij vinden dat Rephone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rephone?