Opgelost door ReplaceDirect.nl: Onduidelijke status bestelling

sad Opgelost
Tatser

Krijg geen contact met hen over een bestelling. Levering zou binnen 24 uur zijn, nu zijn we 5 werkdagen verder en er wordt niet gereageerd! Geen bestelling en geen product opgestuurd. Ik weet niet waar ik aan toe ben.

Product opsturen en leveren bestelling!

ReplaceDirect.nl
    Goedemorgen,
    Onze excuses dat uw bestelling nog niet geleverd is. U heeft bij ons een artikel besteld dat wij standaard niet op voorraad hebben. Deze hebben wij ook besteld bij onze leverancier nadat wij uw bestelling hebben ontvangen. Helaas is de levertijd langer dan voorzien en wordt dit artikel eind deze week in ons magazijn verwacht. Zodra wij de hebben ontvangen in ons magazijn, zullen wij uw bestelling dan ook zo snel mogelijk aan u verzenden. U ontvangt een verzendbevestiging met een track en trace link zodra uw bestelling is verzonden.
    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen op info@replacedirect.nl. Met vriendelijke groet, Klantenservice ReplaceDirect ^SDE
    Tatser
    Nog steeds geen bezorging, wanneer krijg ik mijn pakje!!
    ReplaceDirect.nl
    Goedemiddag,

Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat wij de Ignis Flessenrek 440X105X85mm nog niet van onze leverancier hebben ontvangen. Inmiddels hebben wij ook contact gehad met de leverancier en zij geven aan dat dit onderdeel inmiddels is verzonden en dat wij deze ieder moment in ons magazijn mogen ontvangen. Wij verwachten dit onderdeel deze week in ons magazijn. Zodra wij dit onderdeel hebben ontvangen zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. U ontvangt dan een verzendbevestiging met een track en trace code van PostNL.
    Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.
    Met vriendelijk groet,
    ReplaceDirect ^SDE

Tatser
Eindelijk levering maar zeer slechte communicatie

Ook een klacht indienen over ReplaceDirect.nl?