Klacht Replicahorlogesonline.nl: Ben zéér tevreden, ik heb top kwaliteiten ontvangen!

Jan Smit

Ik heb bij replicahorlogesonline.nl 4 horloges besteld afgelopen 14dagen. En wil hier kort mijn verhaal opdoen. Door de drukte van blackfriday en sinterklaas kreeg ik mijn horloges maar niet op tijd. Nieuwe eigenaar had ik bereikt via mail en kreeg elke keer netjes antwoord terug. Toen de dagen voorbij gingen en geen gehoor over mijn producten dacht ik gelijk ik ga maar eens bellen. En daar werd ook gelijk opgenomen en werd mij zéér netjes gezegd meneer heb nog geduld want door blackfriday en sinterklaas gaat het langer duren dan normaal. Ok hij heeft mij gerustgesteld, maar aan de andere kant kwamen er wolkjes in mijn hoofd van: hij houdt mij aan het lijntje, ik ben mijn geld kwijt wat dom van mij. Ik dacht aan oplichterij, niet betrouwbaar. Mijn geduld raakte op en dacht ik ga maar eens een bezoekje doen bij de politie. Dus ik had al snel aangifte gedaan... Maar al deze stomme en domme gedachtes van mij waren totaal niet oprecht en netjes van mij, want dit was helemaal niet nodig! Ik had gewoon geduld moeten tonen. En ja hoor daar kwam de post met mijn 4 horloges!! Ik voelde me zo en zo schuldig en heb de nieuwe eigenaar gebeld en verteld over het geen wat ik had gedaan. Tot mijn verbazing was die alsnog vriendelijk tegen mij en zei “geduld is een mooie zaak”. Ik heb per direct mijn excuses aangeboden. Dus ik ben niet OPGELICHT of OPLICHTERIJ!! Respect voor deze man. Ik dacht gelijk deze op klachtcompas te plaatsen.

Voor mij was het een wijze les en niet gelijk conclusies trekken!

Ook een klacht indienen over Replicahorlogesonline.nl?