Klacht Replicahorlogesonline.nl: wel betaald niet het juiste ontvangen, en ook nog defect

Klachtnummer
# 336156
Gebruiker
L.A. Verheij
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Horloge betaald en in eerste instantie niet ontvangen, na 4 weken mailen en bellen ontving ik vanuit Spanje een defect horloge,en niet het model dat ik besteld heb, Alex de man achter deze nep firma vertelde me dat ik dat met de verzender in Spanje moet uitzoeken en het horloge daar naar toe moet sturen, wel op eigen kosten natuurlijk, de 3 maanden garantie op de site van replicahorlogesonline .nl
zijn een farce net als alle andere verhalen die hij uitkraamt.

De oplossing

Het juiste horloge in goede staat of geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    L.A. Verheij
    Datum
    nieuw klokje of geld terug
  2. Auteur
    L.A. Verheij
    Datum
    De verkoper reageert niet meer op mijn email, wel heb ik veel klachten over oplichting gezien door deze verkoper, op de Kassa konsumentensite en klach.nl
  3. Auteur
    L.A. Verheij
    Datum
    Nog steeds geen reactie van verkoper.

Ook een klacht indienen over Replicahorlogesonline.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen