Opgelost door RepShop: Verkeerd artikel geleverd. Repshop reageert niet op verzonden email

Schermnaam hier

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij de webshop. Ik had al eens eerder een bestelling bij Repshop geplaatst en dat was prima gegaan. Bij deze tweede bestelling ging het helaas mis. Er zat een verkeerd artikel bij en dat wil ik graag omwisselen voor het juiste artikel.
Ik heb Repshop vrijdag een bericht gestuurd via hun website, maar daar kreeg ik geen antwoord op. De dag daarna een email naar ze gestuurd waarin ik uitleg dat ze me een verkeerd artikel hebben toegestuurd. Weer geen antwoord. En ook op de email die ik gisteren naar Repshop heb gestuurd wordt gewoon niet gereageerd.

Ik wil dat de Repshop nou eens contact met me opneemt. Repshop moet me het juiste artikel leveren wat ik besteld heb en zorgen voor een RMA voor het verkeerd geleverde artikel.

Wij vinden dat RepShop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Schermnaam hier
    Repshop heeft gisteren, na uitnodiging van Klachtenkompas, gereageerd op mijn emails. Repshop heeft aangegeven om het juiste artikel z.s.m. te gaan leveren. Nog even afwachten dus, maar ik verwacht dat het nu wel goed gaat komen.
    Schermnaam hier
    Gisteren heeft Repshop het juiste artikel geleverd en me geinformeerd omtrent de retourprocedure voor het onjuist geleverde artikel. Wat mij betreft is de zaak hiermee opgelost en ben ik tevreden met het verhelpen van het probleem.
    Schermnaam hier
    Repshop heeft me alsnog het juiste artikel toegestuurd. Dat kwam volgens afspraak netjes op tijd binnen. Ook heeft Repshop me bevredigend antwoord gegeven omtrent de retourprocedure van het onjuist geleverde artikel.

Schermnaam hier

Ook een klacht indienen over RepShop?