Klacht Reserveerjecoronatest.nl: Klantenservice komt afspraken niet na en zijn niet bereikbaar.

Dino

Maandag 21 december heb ik 2 pcr testen voor het kunnen reizen via deze website gereserveerd. Echter moest ik vanwege overmacht (ziek en positief getetst bij de GGD) de afspraken moeten annulereren. Referentie 552318 en 552319.

Op basis hiervan heb ik contact gelegd met de klantenservice om het bedrag van 130 euro te retouneren van de 2 testen. Hun hebben aangegeven dit niet te doen en alleen een voucher te kunnen aanbieden. Vanwege de steeds veranderende regels heb ik aangegeven niet hiermee akkoord te gaan en dat het bedrag terug zou willen ontvangen.

Uiteindelijk zijn ze hiermee akkoord gegaan en heeft de callcenter mederwerker beloofd om een declaratie formulier binnen een uur vis de mail te versturen. De medewerker kwam zijn afspraak niet na en de volgende dag na het nogmaals bellen met de callcenter hebben ze dit verstuurd. Het formulier heb ik ingevuld en terug gestuurd en sindsdien heb ik niks meer van het befrijf vernomen.

2 keer deze week gebeld om telkens te horen te krijgen dat ik terug gebeld zou worden omdat de medewerkers niet beschikbaar zouden zijn.

Nogmaals komen ze hun afspraken niet. Ik zou graag willen weten of klachtenkompas me hierbij zou kunnen helpen zodat het bedrag terug gestort zou kunnen worden.

Met vriendelijke groet, Gualdino Hernandez

Het bedrag van 130 euro retour zoals afgesproken

Wij vinden dat Reserveerjecoronatest.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Reserveerjecoronatest.nl?