Klacht Reshift Digital: magazine weer niet geleverd

sad Niet opgelost
JW

Ik heb al meerdere malen een klacht neergelegd dat het blad Computer Idee niet wordt geleverd.
In het begin werd dit altijd het weekend voor uitgifte in de winkel, bij mij bezorgd.
Echter sinds een paar maanden komt het soms op de dag zelf of paar dagen daarna of dus helemaal niet.
Dan moet ik wéér een klacht bij Reshift neerleggen en die doen het dan makkelijk af met "we zullen een exemplaar nasturen".
Voel me hier absoluut niet serieus genomen!

Mijn klachten serieus nemen en zorgen dat het magazine op tijd is!
Omdat ik steeds maar weer tijd moet gaan steken in het contact zoeken met Reshift, zou een goede compensatie wel op z'n plek zijn!

JW
    Ik heb tot op heden nog geen reactie gehad gehad van ReShift.
    Niet via de persoonlijke mail en ook niet een reactie op deze klacht?!
    JW
    TOT OP HEDEN IS ER NOG STEEDS NIET GEREAGEERD DOOR RESHIFT?!
    NIET ECHT EEN PLUSPUNT VOOR JE BEDRIJF ALS JE DE KLANT ZO IN DE STEEK LAAT!
    JW
    EN NOG STEEDS HEEFT RESHIFT NIET GEREAGEERD?!
    Reshift Digital
    Geachte heer Walschaerts,

Bijzonder vervelend dat u ontevreden bent over de bezorging van Computer Idee. Wij zien uw bezorgklacht van 21 maart jl waarin u aangeeft Computer Idee nummer 8 niet te hebben ontvangen. Hiervoor ontvingen wij een bezorgklacht in november 2018.

Na een bezorgklacht nemen wij contact op met het bezorgbedrijf Sandd en geven uw klacht door. U zult begrijpen dat wij graag willen dat onze abonnees het blad op tijd ontvangen.

Wij zullen ter compensatie uw abonnement met twee nummers verlengen.

JW
Ik heb meerdere malen aangegeven dat het computerblad niet op tijd wordt bezorgd en dan is blijkbaar de enige oplossing dat er 2 nummers extra komen? Als ik kijk naar de tijd en energie die ik er iedere keer maar weer heb moeten instoppen...

Ook een klacht indienen over Reshift Digital?