Opgelost door Reshift Digital: Niet reageren: dubbele afschrijving, naast automatische incasso ook betalingsformulier door Equrion services verzonden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142876
Gebruiker
Klacht geen kabel TV van Ziggo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

U hebt ons ten onrechte een rekening gestuurd op 18 september. Nu is er ten onrechte 2 x door ons betaald.
1 x via een automatische incasso op 18 september en eenmaal via de rekening op 27/9.
Equrion Services, namens Reshift Digital reageert niet op mijn mail van 2 november om per ommegaande de onverschuldigde betaling van € 69,00 terug te storten (ticket id: 9038). Ook telefonisch heb ik verschillende keren contact proberen te leggen, maar de verbinding wordt gewoon verbroken bij tel. nr. 023-5364401

De oplossing

Onmiddellijk de onverschuldigde betaling door fout van Reshift digital (Equrion Services) terugstorten!! Zie ook laatst mail van mij van 2 november jl waarop geen antwoord gegeven is.

4 reacties

  1. Auteur
    Klacht geen kabel TV van Ziggo
    Datum
    De klacht is nog steeds niet afgehandeld door reshift en we wachten nog steeds op restitutie van het teveel betaalde geld.
  2. Auteur
    Reshift Digital
    Datum
    Geachte heer Nijessen,

    Allereerst onze excuses voor onze late reactie. Uw dubbele betaling staat klaar om naar uw rekening te worden teruggestort en voor het weekend staat het bij u bijgeschreven.

    Onze excuses voor het ongemak en wij danken u hartelijk voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Reshift
    Tanja van Bladeren


  3. Auteur
    Reshift Digital
    Datum
    Geachte heer Nijessen,

    Het bedrag is op 27-1-2016 naar u overgemaakt en dat heeft u als het goed is ook inmiddels op uw rekening bijgeschreven. Mocht dat niet het geval zijn dan horen wij het graag van u.
  4. Auteur
    Klacht geen kabel TV van Ziggo
    Datum
    Het heeft wel 4 maanden geduurd helaas voor dat het onverschuldigde bedrag werd teruggestort....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht geen kabel TV van Ziggo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Reshift Digital?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen