Klacht Reshift Store: betaald/niet geleverd.

Klachtnummer
# 128931
Gebruiker
Peter Maas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste mensen,

Op 31-8 j.l. heb ik via Adyen een betaling gepleegd van 6,95 euro voor de workshopgids voor windows 10.
Nu ligt het blad al lang in de winkels, maar ik heb nog niets ontvangen.
Ik ga er van uit dat u dit nakijkt en alsnog het blad levert.
Met vriendelijke groeten.
Peter Maas.


De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Reshift Store is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reshift Store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen