Reshift Store is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Reshift Store: Geen terugstorting na niet ontvangen DVD
Details
De klacht
Op 10 oktober heb ik als abonnee (abonneenummer 313002) via de site www.hubstore.nl/cid een bestelling geplaatst voor de DVD’s“De Ultieme FAQman Tools DVD” en “De Ultieme FAQman Conversie DVD”.
De betaling van € 17,70 voor beide DVD’s (incl. verzendkosten) heeft via iDeal plaatsgevonden onder transactie nummer: 0030-0006-4976-2223
Omschrijving: Bestelling bij HUBSTORE 193943; Ordernummer: 193943
Na 3 weken geen enkele reactie, ook niet na het sturen van e-mail met de klacht.
Vervolgens meerdere keren getracht telefonisch contact op te nemen.
De vierde keer een dame aan de lijn: “De Ultieme FAQman Tools DVD” bleek niet meer voorradig. Toegezegd dat “De Ultieme FAQman Conversie DVD” opgestuurd en de helft van het bedrag teruggestort zou worden.
Deze DVD inmiddels ontvangen, maar het bedrag van €8,85 niet.
Daarna nog 3x telefonisch contact opgenomen (Tom).
Steeds werd gezegd dat het akkoord was gegeven.
De oplossing
terugstorten van €8,85 voor de niet geleverde DVD, zoals afgesproken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.