Klacht Reshift Store: Geen terugstorting na niet ontvangen DVD

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 42738
Gebruiker
P. Kantebeen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 10 oktober heb ik als abonnee (abonneenummer 313002) via de site www.hubstore.nl/cid een bestelling geplaatst voor de DVD’s
“De Ultieme FAQman Tools DVD” en “De Ultieme FAQman Conversie DVD”.
De betaling van € 17,70 voor beide DVD’s (incl. verzendkosten) heeft via iDeal plaatsgevonden onder transactie nummer: 0030-0006-4976-2223
Omschrijving: Bestelling bij HUBSTORE 193943; Ordernummer: 193943
Na 3 weken geen enkele reactie, ook niet na het sturen van e-mail met de klacht.
Vervolgens meerdere keren getracht telefonisch contact op te nemen.
De vierde keer een dame aan de lijn: “De Ultieme FAQman Tools DVD” bleek niet meer voorradig. Toegezegd dat “De Ultieme FAQman Conversie DVD” opgestuurd en de helft van het bedrag teruggestort zou worden.
Deze DVD inmiddels ontvangen, maar het bedrag van €8,85 niet.
Daarna nog 3x telefonisch contact opgenomen (Tom).
Steeds werd gezegd dat het akkoord was gegeven.

De oplossing

terugstorten van €8,85 voor de niet geleverde DVD, zoals afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Reshift Store is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    P. Kantebeen
    Datum
    Zonder enige reactie van de kant van HUB Uitgevers is afgelopen week het bedrag uiteindelijk overgemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Kantebeen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Reshift Store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen