Klacht restaurant cadeau: Defecte cadeau kaart

Klachtnummer
# 98748
Gebruiker
A.V.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb afgelopen jaar een Restaurant Cadeau kaart gekregen met een waarde van 40 Euro. Afgelopen weken heb ik twee keer geprobeerd deze te gebruiken bij resp. een diner en een lunch. Beide keren kon de kaart niet gelezen worden en kreeg ik te horen dat deze kaart defect is.
Na contact opgenomen te hebben met Restaurant Cadeau, krijg ik te horen dat mijn kaart verlengd kan worden voor de periode van 1 jaar, bij betaling van 7,95 Euro.
Aangezien de kaart defect geleverd is en daarmee dus de schuld buiten mij ligt, vind ik dat ik zeker niet hoef te betalen voor een verlenging.
Deze kapotte kaart heeft mij inmiddels al 2x 40 Euro gekost omdat ik er beide keren niet mee kon betalen en daarmee dus mijn diner/lunch zelf moest betalen.

De oplossing

Ik wil graag het tegoed van de kaart terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat restaurant cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over restaurant cadeau?