Klacht restaurant cadeau: Het verlopen van de Restaurant Cadeaukaart

Hendrikus 1957

Wij ontvingen van een gulle gever een Restaurant Cadeaukaart. Een prachtig zwart hoesje met daarin een mooi rood pasje met daarop een code. Op het zwarte hoesje staat de waarde (bij ons gaat het om € 75,-), echter niet de aanschafdatum. In de kleine letters staat vermeld dat de kaart één jaar na aanschaf van de kaart verzilverd kan worden. Er brak bij ons een periode aan waardoor wij niet in staat waren om "gezellig" buiten de deur te gaan eten. Dus onlangs, nu het weer een beetje beter gaat, bedachten we dat we wel eens gebruik konden gaan maken van deze kaart. Instructies opgevolgd zoals deze op de kaart staan en wat schetst onze verbazing? Onze kaart en code was niet meer beschikbaar????? Dit is diefstal, onze gulle gever heeft deze € 75,- al betaald en gaat dit niet gebruikte geld dan de boeken in als "kruisposten". Hoe zit dit dan met de OZB. Met zet onderaan de kaart de de aankoper op de hoogte is van de algemene voorwaarden, maar de ontvanger is dat niet. Waar is dit geld?

Ik wens een nieuwe kaart met daarop het bedrag van € 75,-, zodat ik het cadeau wat mijn gulle gever aan mij had gegeven ook kan daadwerkelijk ontvangen.

Tip voor de Restaurantkaart initiator zet geen houdbaarheidsdatum aan uw product.

Wij vinden dat restaurant cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over restaurant cadeau?