Klacht restaurant cadeau: Restaurant cadeau kaart "verloopt".

V van D

Afgelopen weekend heb ik gedineerd bij een restaurant bij mij in de buurt. Toen ik mijn restaurant cadeau kaart wilde inleveren (nr 6064 3632 3140 2827 937 ) om een deel van de rekening te voldoen werd mij medegedeeld dat het tegoed niet werkte. Thuis heb ik nu via de internet-site van restaurant cadeau kunnen controleren dat het tegoed van 50 euro verlopen zou zijn. Deze kaart heb ik echter als eindejaarspresentje eind december 2013 mogen ontvangen. Op de achterzijde van de kaart zie ik staan dat de kaart te verzilveren is tot 1 jaar na aankoopdatum. Degene waarvan ik de kaart cadeau heb gekregen is op leeftijd en wellicht is de kaart reeds eerder aangekocht door hem. Ik heb contact opgenomen met restaurant cadeau en hoopte op een passende oplossing. Ik ontving helaas een standaard mailtje dat ze niets voor mij konden betekenen. Ik hoop dat mijn cadeau-gever niet nog meer kaarten heeft liggen als "gemakkelijk presentje om achter de hand te hebben". Teleurstellend!

Een coulante opstelling en een verlenging van het tegoed met iniedergeval 1 maand. Voor de toekomst een duidelijkere omschrijving van het feit dat de kaart 1 jaar geldig is, wellicht met een aankoopdatum stempel?

Wij vinden dat restaurant cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over restaurant cadeau?