Klacht restaurant cadeau: verlopen cadeaukaart

Klachtnummer
# 140036
Gebruiker
Els
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van een vriendin (blijkbaar alweer een tijd geleden) een restaurant cadeaukaart gekregen, keurig op een kaartje geplakt. Hierdoor was niet zichtbaar dat er een vervaldatum op staat. De kaart is te verzilveren een jaar na afgifte, maar ja, als er geen datum op staat weet je niet welk jaar. Die van ons blijkt nu al ruim 11 maanden verlopen te zijn. Heel erg jammer want volgens het kaartje waar de cadeaukaart op is geplakt vertegenwoordigt deze een waarde van € 55,-. Op de site zie ik dat er een coulanceregeling is voor kaarten die niet langer dan drie maanden zijn verlopen. Waarom deze korte termijn? Wij zouden erg graag een oplossing zien!

De oplossing

Wij zouden erg graag verlenging willen van de geldigheid van de kaart. Verder is het wellicht handig om op nieuw uit te geven kaarten duidelijk een vervaldatum te zetten. Je krijgt immers geen bonnetje van de winkel waar het cadeau is gekocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat restaurant cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over restaurant cadeau?