Klacht restaurant cadeau: Verlopen restaurantcadeaukaart

THM

CardCode: 6064363231703162521
Message: Wat een verrassing op nieuwsjaardag. De kaart blijkt verlopen . Weg geld. De geldigheidtermijn staat niet op de kaart. Het kan dan toch niet zo zijn dat hij verloopt. Dat is toch wettelijk geregeld. 5 jaar als er niets op de kaart staat! Dit is geen kado maar een straf.
Beste heer Megens,
Wij betreuren dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw RestaurantCadeau.
RestaurantCadeau is standaard een jaar geldig. De kaarten worden gemaakt en afgesproken voor één jaar, met hierbij geldende contracten en afspraken met de restaurants die meedoen aan het product.
Noch aan de voorzijde van de pas noch aan de acherzijde van de pas staat enige duiding over de geldigheid van de pas. Het kan toch niet zo zijn dt u zomaar € 29 in uw zak steekt zonder enige prestatie te leveren. Wij noemen dit diefstal.

Ik ga ervan uit dat u de kaart kunt verlengen of het tegoed op mijn rekening NL25INGB0002502655 over te maken en daartoe verzoek ik u om dit te doen . Met vriendelijke groet. Teun Megens.
Geachte team, blijft de vraag waar blijft het geld.
Stel voor om het terug te storten , kan ik een nieuwe kaart kopen. Nu steekt u het in uw eigen zak neem ik aan.

Wij vinden dat restaurant cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over restaurant cadeau?