Klacht restaurant cadeau: Verlopen Restaurantkaart is diefstal.

JMK

Vorig jaar kregen wij van hele lieve mensen een Restuarantcadeaukaart, de waarde weten wij niet. Er stond geen aanschafdatum op maar wel staat er, zoals wij nu gezien hebben, dat er een houdbaarheid is van 1 jaar.

Afgelopen tijd kwam het er niet van om gebruik te maken van deze kaart maar nu wij een weekend weggingen leek het ons een leuk idee om gebruik te maken van de restaurantkaart om ons uitje compleet te maken.

Echter toen ik wilde kijken welke keuze we hadden bleek de kaart niet meer beschikbaar en het bedrag verlopen, dit is vreemd omdat er gewoon een bedrag is betaald voor de kaart en dit in het restaurant wordt uitgegeven, als de gerechten in de tussentijd duurder zijn geworden dan moet je gewoon wat meer bijbetalen lijkt mij.

vervanging van het bedrag van de kaart en verwijderen van deze voorwaarde voor andere gebruikers.

Wij vinden dat restaurant cadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over restaurant cadeau?