Klacht Restaurant Niven Rijswijk (ZH): "penny wise pound foulish"

Klachtnummer
# 139106
Gebruiker
Bertus
Datum
0 reacties

Details

Klacht

kreeg tgv mijn 65 verjaardag ( 2011 ) van mijn kinderen een kadobon voor een kookworkshop voor 2 personen bij sterrenrestaurant Niven in Rijswijk. Na een aantal keren vergeefs een datum vast te stellen voor de workshop, zou Niven mij bellen bij voldoende deelnemers. Dit is nooit gebeurd. De bon is in de vergetelheid geraakt en kwam weer boven water enige weken geleden. Mijns inziens is de bon zonder uitgifte of einddatum 5 jaar geldig. Getracht een aantal keren met de eigenaar Niven Kunz tot een compromis te komen. Helaas was zijn enige antwoord "bel maar met mijn advocaat". lisc

Gewenste oplossing

een redelijke tegemoetkoming voor een betaalde dienst die nooit geleverd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Niven Rijswijk (ZH) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurant Niven Rijswijk (ZH)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen