Klacht Restaurant Novecento: Kreeg geen nieuwe pasta aangeboden

Ernst

Rest Novecento te H'lem:
Mijn date had een Spaghetti con gamberetti e rucola besteld en ik nam een Spaghetti alla carbonara.
Bij het serveren zag mijn pasta in tegenstelling tot die van mijn tafelgenote, er nogal overgaar uitzag. Ik nam een hap en het smaakte niet lekker (papperig).
Ik gaf dit aan en na overleg met haar leidinggevende, zei de serveerster, ‘dat het zo hoorde te zijn’ en dat het niet aan hun lag en dat als ik een andere wilde bestellen, hier gewoon voor betaald moest worden. Voor het ongemak werd mij een dessert aangeboden, terwijl ik alleen om een goed bereidde pasta vroeg.
Note: pasta van mijn date was wel beetgaar!
Er was geen verdere discussie mogelijk en het bedrijf bleef bij zijn standpunt.
Zij hadden het goed bereid en het is aan mij gelegen, of ik het wilde opeten.
Mijn date bood mij aan haar pasta met mij te delen. Mijn pasta werd weggenomen door de serveerster en ik kreeg een nieuw bord met bestek.
Op de nota was mijn pasta volledig in rekening gebracht.

Op de nota die we kregen, werd mijn pasta volledig in rekening gebracht.
Mijn bezwaren werden dus kennelijk niet serieus genomen.
Ik ben van mening, dat de klant ten alle tijde mag aangeven, als het eten niet naar wens is. Immers, het bedrijf levert een dienst en de klant betaald voor die dienst.
In dit geval was het visueel overduidelijk, dat mijn pasta in tegenstelling tot die van mijn date, te lang gekookt was. Het bedrijf vond echter van niet en schoof mijn mening als gast gewoon terzijde.
Op z'n minst had ik verwacht, dat ze slechts de helft van de prijs van het gerecht in rekening zouden brengen, of anders het gerecht helemaal niet in rekening te brengen.
Ik heb niet om een dessert ter compensatie gevraagd, maar wilde gewoon een goed bereidde hoofdgerecht, die ik had besteld.
Het bedrijf had me gewoon een andere pasta moeten brengen of het bedrag van de pasta niet in rekening moeten brengen.

Wij vinden dat Restaurant Novecento hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Restaurant Novecento?