Opgelost door Restaurant Sumo: As problemen...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116033
Gebruiker
masmol
Datum
1 reactie

Details

Klacht

KLACHT: Gisterenavond donderdagavond 25 Juni op mijn verjaardag om 20.00 met 4 personen na reservering onder mijn naam Smolders het enige lege plekje buiten op terras van Sumo Arnhem aangewezen gekregen. We konden nergens anders zitten...helemaal vol. Toen we eenmaal aten viel er een sitarettenpeuk op tafel en daarna volgde nog as....en toen we naar boven keken zagen we de hele tijd een arm met sigaret uit een raam komen die de as uitstrooide over ons eten en er lagen al heel veel peuken om ons heen op staat. Probleem bleek ook bekend te zijn bij personeel maar die hadden ons voor het plaatsnemen deze enige vrije tafel niet gewaarschuwd. We waren al aan t eten dus hebben het maar afgemaakt. Ook de toiletten in dit filiaal waren supersmerig met zelf papier op de grond etc..... Niet echt een aanradertje dus voor een volgende keer.....

Gewenste oplossing

Op de eerste plaats dat de manager er voor zorgt dat de bovenbuurman met zijn irritante sigarette ampje uit het raam verdwijnt of aangepakt wordt. En het lijkt me vanzelfsprekend dat de toiletten schoon en ordelijk horen te zijn. Compensatie zou wel aardig zijn want dit vergalde wel in bepaalde mate het etentje.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    masmol
    Datum
    Klacht is keurig opgelost. Kreeg vanmiddag telefoontje van de bedrijfsleider die zijn excuses aan bood en mij verzekerde van zijn inspanningen om het probleem met de as strooiende bovenburen op te lossen. Ook ter compensatie cadeaubonnen aangeboden gekregen voor een nieuwe etentje op een “veiliger plekje”.

    Hartelijk Dank
    Martin Smolders

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen