Klacht Restaurant Sumo: Haar in eten en klacht slecht opgelost.

Klachtnummer
# 384736
Gebruiker
Marion
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vond een haar in mijn sushibowl. Kon niet van hun zijn zeiden ze... was blond en er werken geen blonde mensen. Kon nieuwe krijgen, maar moest de haar wel laten zien! Had net alles in de prullenbak gegooid en vind het wel goed! Bestel nooit meer bij sumo. De telefoon werd erop gegooid door medewerker sumo! Slechte service en jonge managers.

Gewenste oplossing

Dat er een excuus komt. Bel niet zomaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen